Debattforum

Velkommen ( Logg inn | Bli medlem )

> Gå til nettsiden

nrk.no/humor

Reply to this topicStart new topic
NPN 2 november
trixi
post 03.11.07 - 10:31
Innlegg #1

Fast bruker

Gruppe: Registrert bruker
Ble medlem: 20.11.2002
Bruker nr.: 8 821

Jeg pleier - i den grad det er mulig - alltid å få med meg NyttPåNytt.
Jeg finner det alltid fornøyelig...noe ganger mere enn andre ganger ..men som sagt, alltid fornøyelig.

Dvs, helt til i går. Gjesten på Linn Skåbers lag , herr Le Tekrø, burde ikke vært der.
Ikke vet jeg hva han hadde i seg...men latenstiden var lang, han tok ikke noe på kornet - men knegget skrallende og kastet seg jevnlig over bordplaten - og det hele var så pinlig at jeg måtte finne en annen kanal.

Programmet er vel ikke direktesendt, så man skulle kanskje tro at det var en kriseplan (noe som var tapet i tilfelle slike situasjoner) som kunne sendes i stedet. Finnes virkelig ikke noe slikt?
Go to the top of the page

+Quote Post
maybeday
post 05.11.07 - 17:38
Innlegg #2

Fast bruker

Ble medlem: 30.03.2006
Fra: Hellfire Caves, West Wycombe, Buckinghamshire
Bruker nr.: 31 331

Er ikke enig, dette er herlig surrealistisk, nesten slik livet fortoner seg ellers....

hadde selv en grand-onkel som besøkte oss på gjennomreise på hytta vi hadde dengang. Det var stor stas da han skulle skyte hull i tomme oljefat søndag formiddag med sin gamle Magnum revolver...

men så var jo dette på begynnelsen av syttitallet...

+Quote Post
osloborger1
post 13.11.07 - 14:38
Innlegg #3

Aktiv bruker

Ble medlem: 05.04.2005
Bruker nr.: 24 478

Sitat
Opprinnelig skrevet av trixi
Jeg pleier - i den grad det er mulig - alltid å få med meg NyttPåNytt.
Jeg finner det alltid fornøyelig...noe ganger mere enn andre ganger ..men som sagt, alltid fornøyelig.

Dvs, helt til i går. Gjesten på Linn Skåbers lag , herr Le Tekrø, burde ikke vært der.
Ikke vet jeg hva han hadde i seg...men latenstiden var lang, han tok ikke noe på kornet - men knegget skrallende og kastet seg jevnlig over bordplaten - og det hele var så pinlig at jeg måtte finne en annen kanal.

Programmet er vel ikke direktesendt, så man skulle kanskje tro at det var en kriseplan (noe som var tapet i tilfelle slike situasjoner) som kunne sendes i stedet. Finnes virkelig ikke noe slikt?

Hei!

Reagerte på at han gikk på do under sending. Vi som så på her hjemme oppfattet han som enten full(kaffedokter i koppen) brukte dop e.l.

Men, Nytt på Nytt skal være morsomt så vi lo jo fælt av han også!

Noe ekstra må man regne med i et humorprogram!

Humor er bra!

+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 bruker(e) leser dette emnet (1 gjester og 0 uregistrerte brukere)
0 brukere:

Enkel visning Tiden er nå: 21.05.13 - 10:52 RSS